Bon servei i sostenibilitat

Les teves accions de màrqueting tindran un accent especial

Les claus d’un bon servei

El nostre objectiu és que els clients gaudeixin de la màxima tranquil·litat quan treballen amb nosaltres, per això tenim cura de:
N

La professionalitat.

N
L’ esforç addicional.
N

La motivació dels equips.

N

La cura dels detalls.

N
L’atenció permanent: servei 24 hores, 365 dies a l’any
N
L’emmagatzematge i logística de materials: tenim magatzem propi, ampli i al costat de les oficines.
N
Les eines de treball d’anàlisi, perquè siguin ràpides i eficaces

Un accent especial en la logística

La logística és un aspecte clau per a l’èxit de les campanyes, per això cuidem el producte i els materials dels nostres clients perquè arribin al consumidor en perfectes condicions, per això ens encarreguem de:
N
La recepció i el correcte
emmagatzematge
dels materials.
N
La manipulació per preparar els kits de campanya.
N
L’etiquetatge personalizat
N
La distribució a les diferents destinacions
N
La supervisió d’arribada a la destinació
N
La solució d’incidències
N
El control d’estoc de materials.

El nostre compromís  social

N
Som membres de la xarxa internacional SEDEX de bones pràctiques.
N
Complim el conveni col·lectiu del sector d’empreses d’hostesses i promotos.
N
Complim amb el Principi de Paritat, tenint en compte la diversitat d’origen i multiculturalitat dels nostres equips de persones

La sostenibilitat com a eix central

Tenim un fort compromís mediambiental, de manera que vetllem per l’estalvi energètic i la reducció d’ emissiones de Gasos d’Efecte Hibernactle (GEH).

Cada any, des del 2012, calculem la nostra petjada de carboni, de la qual anem realitzant una progressiva reducció, i la compensem en el projecte de conservació de la Selva Amazònica de la Sierra de Madre de Dios- Perú.

A més, som impulsors de la PlataformaZEO (Zero Emissions Objective), per ajudar a frenar el canvio climàtic.

¿Vols saber més?

WE ARE ZEO